PLAČILO
Spletna trgovina Herbessa omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo preko (za vse, ki imate plačilne kartice in imate Paypal sistem. V kolikor računa nimate ga lahko na zelo preprost način odprete).
- plačilo po povzetju
- plačilo z plačilnimi karticami Mastercard / VISA / American Express
- z nakazilom na račun podjetja Herbessa, Manja Weingerl, s.p., (predračun).
V primeru nakazila na TRR podjetja Herbessa, Manja Weingerl, s.p., boste po elektronski pošti prejeli predračun. Predračun je potrebno poravnati v 5 delovnih dneh od prejema predračuna, v nasprotnem primeru se naročilo stornira.
Ravnajte se po obrazcu:
Plačnik/pošiljatelj ste vi ki plačujete.
Koda namena: OTHR
Namen/rok plačila: Plačilo računa X (X je številka predračuna, v desnem kotu zgoraj)
IBAN prejemnika: SI56 6000 0000 0786 547
BIC banke prejemnika: HLONSI22
Referenca prejemnika: SI00 X (X je številka predračuna, v desnem kotu zgoraj)
Ime in naslov prejemnika: Herbessa, Manja Weingerl s.p., Gradiška 555, 2201 Zgornja Kungota
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
DOSTAVA
Na spletni trgovini https://herbessa.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Večino prejetih naročil do 13. ure skušamo odpremiti še isti dan (izdelki so označeni s statusom "Na zalogi" ), razen med vikendi in prazniki. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Dostavo blaga izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.
STROŠKI DOSTAVE
- 0,00 € osebni prevzem na sedežu podjetja (v primeru prevzema izdelkov osebno na sedežu podjetja je možno plačilo samo z gotovino v kolikor ste izbrali način plačila po povzetju)
- 3,60 € za vse izdelke ob plačilu preko Paypal-a / plačilnih kartic / nakazilom na račun podjetja Herbessa, Manja Weingerl, s.p.
- 4,60 € za plačilo po povzetju ( dodatne morebitne stroške, ki nastanejo pri plačilu po povzetju krijemo mi )
-
pri nakupu nad 40 € je dostava po Sloveniji brezplačna.
Vsi stroški dostave so fiksni, morebitne dodatne stroške, ki nastanejo krijemo mi.
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času. Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.