Drage stranke! Zaradi vse večjega širjenja virusa COVID-19, vas zaradi varnosti nas, vas samih in seveda osebja pošte obveščamo, da smo začasno ukinili plačilo PO POVZETJU. Zavedati se moramo, da le s skupni močmi lahko preprečimo širjenje virusa! Hvala za razumevanje.

Pogoji poslovanja spletne trgovine Herbessa so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)

SPLOŠNO

To spletno stran upravlja Herbessa, Manja Weingerl s.p. (v nadaljevanju "mi", "spletna trgovina" ali "Herbessa"), Gradiška 555, 2201 Zgornja Kungota, Slovenija; Davčna številka: 52357422; Matična številka: 8049840000.

Prosimo, preberite te pogoje storitve preden pristopite do našega spletnega mesta ali jo uporabite. Če dostopate do katerega koli dela spletnega mesta ali ga uporabljate, soglašate s temi pogoji. Če se ne strinjate z vsemi pogoji, potem vam je lahko onemogočen dostop do spletnega mesta oziroma onemogočena uporaba naših storitev.

Naša trgovina gostuje na Shopify Inc. Nudijo nam spletno platformo za elektronsko poslovanje, ki nam omogoča prodajo naših izdelkov in storitev.

Spletna trgovina Herbessa omogoča nakup čajev, čajnih mešanic, tinktur, sokov, naravne kozmetike, sirupov, sladil, začimb, zeliščnih likerjev (v skladu z zakonodajo, 18+), darilnih kompletov.

Spletna trgovina Herbessa se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

  • podatki o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka)
  • kontaktni podatki (elektronski naslov, kontaktna številka)
  • jasno in nedvoumno določene cene
  • način plačila
  • časovna veljavnost ponudbe
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • postopek reklamacije
  • pogoji, stroški in možni načini dostave blaga

Če uporabljate našo spletno stran se smatra, da se strinjate s pogoji poslovanja. V kolikor se z njimi ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.


SPLOŠNI POGOJI

Pridržujemo si pravico, da kadarkoli zavrnemo storitev iz kakršnegakoli razloga. Strinjate se, da ne boste reproducirali, kopirali, prodajali, preprodajali ali izkoriščali katerega koli dela storitve, uporabe storitve ali dostopa do storitve ali katerega koli stika na spletnem mestu, prek katerega se storitev izvaja, brez izrecnega pisnega dovoljenja. Naslovi, uporabljeni v tem sporazumu, so vključeni samo za priročnost in ne bodo omejevali ali kako drugače vplivali na te pogoje.

REGISTRACIJA

Nakup lahko opravite kot gost ali pa se registrirate kot uporabnik. Vnešeni podatki bodo varovani in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo vaših naročil!

NAROČILA

Po oddaji naročila potrošnik prejme potrdilo o naročilu na naveden elektronski naslov (kupec lahko brez dodatnih stroškov prekliče naročila vse do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo odpremljeno ).

Ponudnik v obljubljenem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje. V primeru, da je naročilo na delovni dan izvedeno do 13. ure in so izdelki na zalogi, pošiljko odpošljemo še isti dan. V primeru, da je naročilo oddano po 13 uri, pošiljko odpošljemo naslednji delovni dan. Pošiljka ponavadi prispe že en (1) dan po odpošiljanju. Uradni rok dostave, za katerega je zavezana Pošta Slovenije, je 3 dni. V primeru, da ste izbrali osebni prevzem lahko izdelek dvignete še isti dan. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je dostopna vsak delovni dan med 9. in 15. uro.

IZDAJA RAČUNA

Račun prejmete zraven pošiljke, ter na elektronski naslov.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti podatkov na računu ne upoštevamo.



CENE

Vse cene v spletni trgovini https://herbessa.si  so navedene v evrih in so končne, ker prodajalec ni davčni zavezanec (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1).

Pridržujemo si pravico, da se lahko cene naših izdelkov spremenijo brez predhodnega obvestila.

PROIZVODI ALI STORITVE 

Nekateri izdelki ali storitve so lahko na voljo izključno na spletu preko spletne strani. Ti izdelki ali storitve imajo lahko omejene količine in so predmet vračila ali zamenjave samo v skladu z našim pravilnikom o vračanju.
Prizadevali smo si čim bolj natančno prikazati barve in slike naših izdelkov, ki se pojavljajo v trgovini. Ne moremo jamčiti, da bo zaslon vašega računalniškega monitorja barvno točen.
Pridržujemo si pravico omejiti količino izdelkov ali storitev, ki jih ponujamo. Vsi opisi izdelkov ali cen izdelkov se lahko spremenijo kadarkoli brez predhodnega obvestila, po lastni presoji nas. Pridržujemo si pravico do prekinitve katerega koli izdelka kadarkoli. Vsaka ponudba za kateri koli izdelek ali storitev na tej spletni strani je nična, če ni v skladu z pravili.

TOČNOST PODATKOV

Soglašate, da boste zagotovili aktualne, popolne in natančne podatke o nakupu in računu za vse nakupe v naši trgovini. Strinjate se, da boste takoj posodobili svoj račun in druge podatke, vključno z vašim e-poštnim naslovom.

MNENJA IN KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja in komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani ali neregistrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavljal prispevkov oziroma mnenj, ki so kakorkoli žaljivi ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom ter obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe. Ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.

NAPAKE, NEPRAVILNOSTI IN OPREDELITVE

Občasno lahko obstajajo informacije na naši spletni strani ali v storitvi, ki vsebujejo tipografske napake, netočnosti ali opustitve, ki se lahko nanašajo na opise izdelkov, oblikovanje cen, promocije, ponudbe, stroške dostave izdelka, čas prehoda in razpoložljivost. Pridržujemo si pravico popraviti morebitne napake, netočnosti ali opustitve ter spremeniti ali posodobiti podatke ali preklicati naročila, če so kakršne koli informacije v storitvi ali na kateri koli povezani spletni strani kadar koli brez predhodnega obvestila netočne (tudi po predložitvi naročila).

KODE ZA POPUST

Aktivne kode za popust Herbesse najdete na spletnem mestu, v elektronskem sporočilu Herbesse ali drugih medijih. Koda prinaša (odvisno od vrste kode) popust na posamezen izdelek, popust na celoten nakup ali popust za brezplačno dostavo. Vsakršna koda je vedno časovno omejena in jo je potrebno izkoristiti v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

  • željene izdelke dodajte v košarico.
  • S klikom "na blagajno" se pojavi okence "promocijska koda" v kolikor obstaja veljavna aktivna koda s strani Herbesse.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od vašega naročila.

KOMUNIKACIJSKA SREDSTVA

Potrošniku je na voljo telefonska številka ter elektronski naslov, ki sta navedena na spletnem mestu https://herbessa.si.

Potrošniku je prav tako ponujena možnost prejetja kratkih SMS sporočil v sklopu potrditve naročila (obveščanje o statusu dostave preko SMS sporočila).

Klic na telefonsko številko 040 744 980 se zaračunava skladno z veljavnim cenikom ponudnika telefonskih storitev.

DRUŽBENA ODGOVORNOST

V spletni trgovini Herbessa.si boste našli med drugim tudi alkoholne pijače, pri tem pa vas želimo opozoriti na zmernost pri uživanju alkohola. Opozarjamo, da stalno in prekomerno uživanje alkohola prinaša nevarnosti, tako za vas same, kot za družbo kot celoto.

Minimalna starost za kategorijo "ZELIŠČNI LIKERJI"  v spletni trgovini Herbessa.si je 18 let, kupec mora biti torej polnoleten. Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema naročenega blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku dostopen tukaj.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca; info@herbessa.si

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja Herbessa, Manja Weingerl s.p., Gradiška 555, 2201 Zgornja Kungota ali ga osebno prinese na naslov podjetja Herbessa, Manja Weingerl s.p., Gradiška 555, 2201 Zgornja Kungota.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v vzvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se v primeru vračila po pošti obračunava po veljavnem ceniku dostavne službe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

 Izdelke je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Vračilo opravjenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedena takoj, ko je to mogoče oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil izplačujemo izključno preko nakazila na vaš bančni račun. Gotovine ne izplačujemo.

V primeru, da je bila pri nakupu koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se potrošniku ne vrnejo. Potrošniku se vrne le vplačan znesek.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, kateri predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali je kateremu že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna kadar:

  • izdelek nima lastnosti, potrebne za njegovo običajno rabo;
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;
  • izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane;
  • se izdelek ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le simbolično.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

PRITOŽBENI POSTOPEK

Herbessa spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudimo izpolnjevati ter zagotavljati učinkovit postopek obravnavanja pritožb.

V primeru težav nas lahko pokličete na telefonsko številko: 040 744 980 ali nam pišete na naš elektronski naslov: info@herbessa.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prizadevamo si, da se morebitni spori rešujejo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonom Herbessa, Manja Weingerl s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Herbessa spletna trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRSP). Platforma je na voljo na tej povezavi.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22ES.

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na straneh spletne trgovine Herbessa (https://herbessa.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih, niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni in niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij prav tako niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred zaužitjem naših izdelkov posvetujte s svojim zdravnikom.


INFORMACIJE

Vprašanja o pogojih poslovanja nam pošljite na elektronski naslov info@herbessa.si

 

NAZAJ NA VRH